پکیج یونیت آبی
آبان ۲۱, ۱۳۹۹
برج خنک کننده گالوانیزه
آبان ۲۱, ۱۳۹۹

نام محصول : برج خنک کننده مداربسته

سیستم های برج خنک کننده مداربسته شرکت طوفان با مشخصات زیر تولید می شود و در مراحل طراحی و تولید آن تمام استانداردها و شرایط کیفی بالا رعایت می گردد.


برج خنک کننده مداربسته

* توان برج های خنک کننده مداربسته شرکت طوفان از 30TR (8.5Kw) الی 1000 TR (260Kw) ساخته می شوند.
* در ساخت این برج های خنک کننده از ورق های گالوانیزه یا فایبرگلاس با ضخامت های مختلف استفاده می شود. غالباً تشت دستگاه به علت فشار آب داخل آن از ضخامت 3 میلی متر و بدنه ها از ضخامت 2 میلی متر انتخاب می شوند. این ورق ها به صورت پیش پانچ مونتاژ می شود و هیچگونه جوشکاری نداریم.
* فن های این برج ها از نوع سانتریفیوژ می باشد و نوع پره ها فوروارد است ضمناً این فن ها ساخت شرکت طوفان است براساس طرح نیکوترا ایتالیا البته از فن های آکسیال مخصوص نیز استفاه می شود.
* الکتروموتورها از نوع 3 فاز با دور 1450 انتخاب می شوند و با پولی و فلکه و تسمه انتقال نیرو را به فن ها به عهده دارند غالباً نوع پولی فلکه از Taper Bush می باشد.
* نازلها از نوع پلاستیکی و با آب دهی 3 و 6 گالن در دقیقه استفاده می گردد.لوله های داخل و علمک ها از لوله گالوانیزه می باشداما عملیات جوشکاری انجام نمی گیرد.
* کرکره قطره گیر از نوع گالوانیزه و به صورت زیگزاگ ساخته می شود تا بهترین راندمان را داشته باشد.
* شاسی دستگاه معمولاً از ناودانی استاندارد در سایزهای 10 الی 18 می باشد که با رنگ اپوکسی پوشش داده می شود.
* وظیفه خنک کردن اصلی به عهده کویل آبی می باشد که به صورت لوله ها مجزا و در یک قاب تهیه می گردد و البته فین در این نوع کویل مورد نیاز نیست،لوله ها می تواند از نوع مسی باشند که نیاز به مقاوم سازی در برابر خوردگی ندارد همچنان لوله استیل نیز همین طور است. اما از لوله گالوانیزه یا سیاه نیز میتوان به علت هزینه پایین تر استفاده شود ولی باید حتماً به طریقه Deep گالوانیزه گردد تا از عمر بالا برخوردار شود.