فن کویل-سقفی توکار ساده
آبان ۲۲, ۱۳۹۹
داکت فن کویل
آبان ۲۲, ۱۳۹۹

نام محصول : فن کویل-سقفی توکار با کابینت

فن کویلهای سقفی توکار با کابینت شرکت طوفان تهویه با مشخصات زیر ساخته می شود و در مراحل طراحی و تولید از استاندارد ها و شرایط کیفی بالا استفاده می شود.


فن کویل-سقفی توکار با کابینت

* هوادهی این فن کویلها از 200Cfm الی 2000Cfm می باشد. و توان سرمایشی از 0.5TR (0.15KW) الی 5TR (1.5KW) می باشد.
* کویل در این فن کویل از نوع فین پلیت لوله 8/3 سه ردیفه و با فین آلومینیوم ساده یا روکش دار( Gold یا Blue ) مورد استفاده قرار می گیرد. گرمایش و سرمایش هر دو از این کویل منتج می شوند.
* بدنه این فن کویلها از ورق با کیفیت گالوانیزه ساخته می شود و به دلیل عدم جوشکاری در آن (تمام پیچ و مهره و پرچ) رنگ و پوشش نیاز ندارد اما تمام ورق های آن با دستگاه پانچ و خم CNC ساخته می شود.
* فن این فن کویلها از نوع سانتریفیوژ می باشد که با حلزونی گالوانیزه یا پلاستیکی و نیز پروانه آلومینیوم یا پلاستیکی (PVC) ساخته می شود و کاملاً بالانس دیجیتال شده و در دو سایز 7 و 9 مورد استفاده قرار می گیرد.
* الکتروموتور این فن کویلها از نوع خاص می باشد و از نوع خارجی و ایرانی هر دو مورد استفاده قرار می گیرد. بسته به خواست مشتری و سفارش میتوان از توان های مختلف برای مدل های مختلف فن کویل ها استفاده کرد.
* فیلتر این فن کویلها از نوع آلومینیوم قابل شستشو و یا نوع ویژه نانو می باشد. فیلترهای آلومینیوم با ضخامت 1 اینچ می باشد و نوع نانو از جنس پلیمر خاص و به صورت کاملاً نازک مورد استفاده قرار می گیرد.
* سینی این فن کویلها کاملاً عایق و آب بندی شده و دارای لوله درین است.