چیلر پروسس
مهر ۱۶, ۱۳۹۹
برج خنک کننده استیل
مهر ۱۶, ۱۳۹۹

نام محصول : پکیج یونیت یکپارچه هوائی

سیستم های پکیج یونیت یکپارچه هوائی شرکت طوفان تهویه با مشخصات زیر تولید می شود و در مراحل طراحی و تولید آن تمام استانداردها و شرایط کیفی بالا رعایت میگردد.


پکیج یونیت یکپارچه هوائی

* تناژ پکیج یونیت های یکپارچه هوائی از 10 تن برودت (2.8kw) الی 100 تن برودت (29kw) می باشد.
* کندانسور هوائی این پکیج ها دارای کویل از نوع فین پلیت با لوله های 8/3 یا 2/1 اینچ می باشد با ضخامت مناسب و فن های آن از نوع Axial و مارک Zilabeg یا EBM یا روزنبرگ خواهد بود. و غالباً نوع قرارگیری کویلها بصورت V می باشد. در این مدل پکیج ها تمام اجزاء پکیج روی یک شاسی قرار می گیرد و بصورت یکپارچه ساخته می شود و برای مناطق خاص با آب و هوای ویژه از فین های Blue و Gold استفاده می شود.
* وظیفه اواپراتور به عهده کویل DX می باشد که از لوله مسی غالباً 8/3 یا 2/1 اینچ ساخته می شود و از نوع فین پلیت می باشد برای مناطق خاص با آب و هوای ویژه از فین های Blue و Gold استفاده می شود. - شاسی این پکیج ها از ناودانی و یا ورق ضخیم گالوانیزه ساخته می شود که با پوشش رنگ پودر استاتیک کوره ای رنگ می شود.
* کمپرسورهای این پکیج ها غالباً از برندهای Bitzer ، کوپلند و یا HAN Bell می باشد که از نظر تیپ در انواع اسکرال و اسکرو و پیستونی مورد استفاده قرار می گیرد.
* تابلوی برق این پکیج ها دارای کنترل کامل و مدار قدرت مناسب می باشند که تمام سعی ما این است که از بهترین برندهای موجود در لوازم برقی و الکترونیکی و کنترلی مثل TELE یا اشنایدر یا زیمنس و یا LS استفاده کنیم .
* شیر آلات نیز از مارک های اروپای غربی می باشد و در تناژهای بالا حتماً از شیر انبساط الکترونیکی استفاده می کنیم.