هواساز ایرواشر
آبان ۲۲, ۱۳۹۹
کندانسینگ یونیت خانگی
آبان ۲۲, ۱۳۹۹

نام محصول : کندانسینگ یونیت هوائی یکپارچه

سیستم های کندانسینگ یونیت هوائی یکپارچه شرکت طوفان تهویه با مشخصات زیر تولید می شود و در مراحل طراحی و تولید آن تمام استانداردها و شرایط کیفی بالا رعایت میگردد.


کندانسینگ یونیت هوائی یکپارچه

* تناژ کندانسینگ یونیت های هوائی یکپارچه از 20 تن برودت (6kw) الی 500 تن برودت (140kw) می باشد.
* کندانسور هوائی این کندانسینگ یونیت ها دارای کویل از نوع فین پلیت با لوله های 8/3 یا 2/1 اینچ می باشد با ضخامت مناسب و فن های آن از نوع Axial و مارک Zilabeg یا EBM یا روزنبرگ خواهد بود. و غالباً نوع قرارگیری کویلها بصورت V می باشد. در این مدل چیلرها تمام اجزاء چیلر روی یک شاسی قرار می گیرد و بصورت یکپارچه ساخته می شود.
* شاسی و بدنه کندانسینگ یونیت های طوفان از ناودانی استاندارد و یا ورقهای ضخیم طراحی و ساخته می شود که با پوشش رنگ اپوکسی ضدخوردگی پوشش داده می شود.
* کمپرسورهای این کندانسینگ یونیت ها غالباً از برندهای Bitzer ، کوپلند و یا HAN Bell می باشد که از نظر تیپ در انواع اسکرال و اسکرو و پیستونی مورد استفاده قرار می گیرد.
* تابلوی برق این کندانسینگ یونیت ها دارای کنترل کامل و مدار قدرت مناسب می باشند که تمام سعی ما بر این است که از بهترین برندهای موجود در لوازم برقی و الکترونیکی و کنترلی مثل TELE یا اشنایدر یا زیمنس و یا LS استفاده کنیم .
* شیر آلات نیز از مارک های اروپای غربی می باشد و در تناژهای بالا حتماً از شیر انبساط الکترونیکی استفاده می کنیم.